هر وقت حس کردی واقعا تنهایی و کسی نیست که بهت کمک کنه؛ به همین یه جمله فکر کن که خدا گفته «هُوَ مَعَكُمْ أَيْنَ مَا كُنْتُمْ»
"و او با شماست هر جا که باشید..!"
دلگرمی بالاتر از این؟!
ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11