دلگرمی بالاتر از این؟!

خرید بک لینک

هر وقت حس کردی واقعا تنهایی و کسی نیست که بهت کمک کنه؛ به همین یه جمله فکر کن که خدا گفته «هُوَ مَعَكُمْ أَيْنَ مَا كُنْتُمْ»
"و او با شماست هر جا که باشید..!"
دلگرمی بالاتر از این؟!

+ نوشته شده در سه شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ ساعت 5:8 توسط Fm  | 

به نام خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 1 شهريور 1403 ساعت: 10:09

صفحه بندی