ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10
هر وقت حس کردی واقعا تنهایی و کسی نیست که بهت کمک کنه؛ به همین یه جمله فکر کن که خدا گفته «هُوَ مَعَكُمْ أَيْنَ مَا كُنْتُمْ»
"و او با شماست هر جا که باشید..!"
دلگرمی بالاتر از این؟!
ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11
ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20
باید عامل کاهش استرست باشن نه بیشتر شدنش.
باید منبعی برای آروم شدن تو، پیشرفت،
خوشحالی و آسونتر شدن مسیر زندگیت باشن.
اونا باید باشن تا از زندگیت لذت ببری
و حالت خوب باشه کنارشون.
نه برعکسش. چون زندگی خودش به اندازه کافی سخت هست."
به نام خدایی که در این نزدیکی است......ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56
ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105