به نام خدایی که در این نزدیکی است...

خرید بک لینک
اولين روزي كه امام حسين (ع) روزه گرفتند همه اهل بيت در كنار سفره جمع شدند؛ پيامبر اكرم (ص) رو به امام حسين فرمودند:حسين جان عزيزم روزه ات را باز كن. امام حسين فرمودند:جايزه من چه خواهدبود؟پيامبر فرمودند: نصف محبتم را به كساني كه تو را دوست دارند مي بخشم.حضرت علي(ع) فرمودند:پسرم حسين جان بفرما. باز امام فرمودند: جايزه من چه خواهدبود؟حضرت علي فرمودند: نصف عبادت هايم براي كساني كه عاشق تو هستند.حضرت فاطمه(س) فرمودند:عزيز دلم افطار كن.امام حسين پرسيدند:جايزه شمابه من چيست؟حضرت فرمودند: نصف عبادت هايم را به كساني که بر تو گريه مي كنند مي بخشم.امام حسن(ع) فرمودند:برادر جان روزه ات را بازكن و امام همان سوال را پرسيدند.حضرت پاسخ دادند: من تا همه گنهكاران را بر تو نبخشم به بهشت نخواهم رفت.و درهمين حال جبرئيل بر پيامبر نازل شد فرمود خدا مي فرمايد:من از شماها مهربانتر هستم و آنقدر آن كساني كه عاشق تو هستند را به بهشت ميبرم تا تو راضي شوي یا حسین. + نوشته شده در سه شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ ساعت 4:59 توسط Fm  |  به نام خدایی که در این نزدیکی است......ادامه مطلب

ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: پنجشنبه 1 شهريور 1403 ساعت: 10:09

هر وقت حس کردی واقعا تنهایی و کسی نیست که بهت کمک کنه؛ به همین یه جمله فکر کن که خدا گفته «هُوَ مَعَكُمْ أَيْنَ مَا كُنْتُمْ»
"و او با شماست هر جا که باشید..!"
دلگرمی بالاتر از این؟!

+ نوشته شده در سه شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ ساعت 5:8 توسط Fm  | 

به نام خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 1 شهريور 1403 ساعت: 10:09

خدایا ظهور مولایمان را نزدیک بفرماوبه ما بینشی عطا کن که مانعی برای ظهورش نباشیم...آمینخداوندامرا واسطه عشق خود میان آدمیان کنتا آنجا که نفرت است ..... عشق را ارزانی کنمآنجا که تقصیر وگناه است ..... ببخشایمآنجا که تفرقه وجدایی است ..... پیوند بزنمآنجا که خطاست ..... راستی را هدیه کنمآنجا که شک است ..... ایمان بدهمآنجا که نومید است ..... امید شومآنجا که ظلمت است ..... چراغی برافروزمآنجا که غم است ..... شادی به پا کنم***خداونداباشد که بیشتر تسلی دهم ، تا تسلی یابمدر پی فهمیدن باشم ، تا فهمیده شدندر پی دوست داشتن باشم ، تا دوست داشته شدنزیرا با عطا کردن است که می گیریمبا فراموشی خویشتن است که خویشتن را می یابیمبا بخشیدن است که بخشوده می شویموبا مردن است که زنده می شویم به نام خدایی که در این نزدیکی است......ادامه مطلب

ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: جمعه 8 تير 1403 ساعت: 15:59

"روابط دوستانه یا عاشقانهی تو

باید عامل کاهش استرست باشن نه بیشتر شدنش.

باید منبعی برای آروم شدن تو، پیشرفت،

خوشحالی و آسونتر شدن مسیر زندگیت باشن.

اونا باید باشن تا از زندگیت لذت ببری

و حالت خوب باشه کنارشون.

نه برعکسش. چون زندگی خودش به اندازه کافی سخت هست."

به نام خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1402 ساعت: 22:29

گویند "حر بن يزيد رياحي"اولين کسي بود که آب را به روي امام بست و اولين کسي شد که خونش را براي او داد."عمر سعد" هم اولين کسي بود که به امام نامه نوشت ودعوتش کرد براي آنکه رهبرشان شود و اولين کسي شدکه تير را به سمت او پرتاب کرد! به نام خدایی که در این نزدیکی است......ادامه مطلب

ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: يکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت: 23:22

صفحه بندی