یه کاری کن که قلبم یه ذره اروم بشه می خوام بیام پیش تو یه کاری کن روم بشه روم بشه بازم بیام روم بشه بگم سلام روم بشه بازم بگم ای جان اقام..... درستش کن ،خراب کردم روی لطفت خیلی حساب کردم ای حسین...آقاجان.......