
خدایانمی دانم چرا آنقدر بزرگ نشده ام،که تو را تنها در مواقع سختی نخوانم؟چرا وقتی همه چیز خوب هست،کمتر تورا صدا می کنم؟چرا وقتی سالم و شاداب هستم،کمتر تو را شکر می گویم؟پروردگارا!تنها درخواستم از تو روحی وسیع استآنقدر که فراموش نکنم، در خوشی ها بایدبیشتر تو را صدا کرد! خدایا_شکرت ...
ادامه مطلب