
"روابط دوستانه یا عاشقانهی تو باید عامل کاهش استرست باشن نه بیشتر شدنش. باید منبعی برای آروم شدن تو، پیشرفت،خوشحالی و آسونتر شدن مسیر زندگیت باشن. اونا باید باشن تا از زندگیت لذت ببری و حالت خوب باشه کنارشون.نه برعکسش. چون زندگی خودش به اندازه کافی سخت هست." بخوانید...
ادامه مطلب