
هر وقت حس کردی واقعا تنهایی و کسی نیست که بهت کمک کنه؛ به همین یه جمله فکر کن که خدا گفته «هُوَ مَعَكُمْ أَيْنَ مَا كُنْتُمْ»"و او با شماست هر جا که باشید..!"دلگرمی بالاتر از این؟! + نوشته شده در سه شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ ساعت 5:8 توسط Fm | بخوانید...
ادامه مطلب