به نام خدایی که در این نزدیکی است...

متن مرتبط با «این؟» در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... نوشته شده است

دلگرمی بالاتر از این؟!

  • نیلوبلاگ

    هر وقت حس کردی واقعا تنهایی و کسی نیست که بهت کمک کنه؛ به همین یه جمله فکر کن که خدا گفته «هُوَ مَعَكُمْ أَيْنَ مَا كُنْتُمْ»"و او با شماست هر جا که باشید..!"دلگرمی بالاتر از این؟! + نوشته شده در سه شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ ساعت 5:8 توسط Fm  |  بخوانید...

    ادامه مطلب