
اولين روزي كه امام حسين (ع) روزه گرفتند همه اهل بيت در كنار سفره جمع شدند؛ پيامبر اكرم (ص) رو به امام حسين فرمودند:حسين جان عزيزم روزه ات را باز كن. امام حسين فرمودند:جايزه من چه خواهدبود؟پيامبر فرمودند: نصف محبتم را به كساني كه تو را دوست دارند مي بخشم.حضرت علي(ع) فرمودند:پسرم حسين جان بفرما. باز امام فرمودند: جايزه من چه خواهدبود؟حضرت علي فرمودند: نصف عبادت هايم براي كساني كه عاشق تو هستند.حضرت فاطمه(س) فرمودند:عزيز دلم افطار كن.امام حسين پرسيدند:جايزه شمابه من چيست؟حضرت فرمودند: نصف عبادت ه...
ادامه مطلب
اي یوسف فاطمه!اي یار سفر کرده!هزاران هزار دیده در فراق تو یعقوب وار خون میگریند و فقط با تماشای قامت تو بینا میشوند.ما درکنار دروازه ي دل هایمان، شاخه گل هاي ارادت بـه دست گرفته و هر آدینه منتظریم کـه چونان رسول اعظم«ص» کـه از مکه بـه مدینة النبی هجرت کرد،از مکه طلوع کنی و بـه مدینة المهدی دل ها پا گذاری. بخوانید...
ادامه مطلب